ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Efectis VUPS PAVUS DIvB hygiene-institut EUROVENT RLT TUV MagiCAD MagiCloud

Volná pracovní místa

MANDÍK, a.s. přijme do trvalého pracovního poměru:

BACK OFFICE MANAGER (obchod DACH)
Požadavky:
  • pracovní zkušenost z obchodního oddělení, působícího v německy mluvících zemích. Znalost mentality zákazníků DACH
  • SŠ nebo VŠ technického směru
  • schopnost vést a rozvíjet tým
  • komunikační schopnosti, odolnost proti stresu, dlouhodobá spolupráce, zdravý přístup k obchodní činnosti
  • německý jazyk plynně – osobní, emailová i telefonická komunikace
Náplň práce:
  • back-office zpracovává nabídky, objednávky, spouští zakázky do výroby a poskytuje technickou podporu obchodníkům, kteří oslovují zákazníky v německy mluvících zemích
  • back-office manažer řídí a rozvíjí tým o cca 10ti lidech, který tyto služby zajišťuje v centrále v Hostomicích. Je odpovědný za řádné zpracování obchodních případů, efektivitu a odbornou úroveň týmu
  • stanovuje výkonnostní indikátory pro práci týmu, dohlíží na dodržování procesů. Komunikuje s obchodníky, výrobou a servisním oddělením
  • reportuje výsledky a predikce obchodního oddělení DACH
Nabízíme:
  • fixní nadstandartní mzda
  • finanční bonusy
  • příjemný pracovní kolektiv
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé obchodní případy jak ve smyslu teritoria, tak i účelu a technického řešení prodávaných zařízení
  • proškolení na vlastních návrhových programech pro technické nabídky
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
TECHNIK VZT JEDNOTEK (obchod DACH)
Požadavky:
  • pracovní zkušenost z obchodního oddělení působícího v německy mluvících zemích, znalost mentality zákazníků DACH
  • komunikační schopnosti, odolnost proti stresu, dlouhodobá spolupráce, zdravý přístup k obchodní činnosti
  • německý jazyk plynně – osobní jednání, telefonická a emailová komunikace
  • SŠ nebo VŠ technického směru
  • místo výkonu práce Hostomice, okres Beroun
Náplň práce:
  • vytváří nabídky v oblasti VZT jednotek, vyjasňuje zákaznické požadavky a objednávky, poskytuje technickou podporu zákazníkům v německy mluvících zemích
  • komunikuje se zákazníky, s ostatními kolegy z obchodních oddělení, oddělením konstrukce, oddělením vývoje, oddělením výroby
Nabízíme:
  • fixní nadstandartní mzda
  • finanční bonusy
  • příjemný pracovní kolektiv
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé obchodní případy jak ve smyslu teritoria, tak i účelu a technického řešení prodávaných zařízení
  • proškolení na vlastních návrhových programech pro technické nabídky
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
EMBEDDED SOFTWARE DEVELOPER
Požadavky:
  • vzdělání v technickém oboru (elektro, strojní, stavební apod.), VŠ vzdělání výhodou
  • pokročilá znalost MS Excel
  • Visual Basic for Applications
  • znalost angličtiny
  • C++, MicroPython
  • samostatnost, kreativnost, ochotu učit se novým věcem
  • znalost programování s použitím ST a FUPLA výhodou
  • znalost Eagle / Autodesk Fusion výhodou
  • schopnost tvorby webových aplikací výhodou (HTML5, Python, PHP, apod.)
Náplň práce:
  • komplexní vývoj obecného SW pro řízení klimatizačních jednotek
  • koncepční studie a návrh software
  • programování PLC, regulátorů a prostorových přístrojů
  • tvorba dokumentace
  • komunikace s dodavateli a ohledně nových komponent
  • návrh nového a údržba stávajícího HW pro řídící obvody
  • práce v MS Excel a firemních softwarech při zavádění do výroby
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • unikatní vývoj, programování
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
  • hlavní pracovní poměr
PERSONÁLNÍ MANAŽER/KA
Požadavky:
  • znalost zákoníku práce, pracovně právní legislativy
  • pracovní zkušenosti z oboru HR
  • proaktivní osobnost
  • angličtinu na minimálně úrovni mírně pokročilý
Náplň práce:
  • nastavení, optimalizace strategie HR a mzdové politiky firmy
  • vedení personální a související agendy
  • aktivní vyhledávání nových zaměstnanců
  • inzerce volných pracovních pozic
  • vedení pohovorů s kandidáty
  • vypracování pracovněprávních dokumentů pro zaměstnance dle platné legislativy vč. povolení pro zaměstnávání cizinců a jejich evidence v interním software
  • aktivní komunikace s orgány státní správy
  • tvorba a údržba plánu školení a zajišťování školení pro zaměstnance
  • reporting pro vedení firmy
  • správa, zajištění pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu a úrazového pojištění
  • aktualizace organizační struktury
  • aktivní účast na zákaznických auditech, kontrolách státní správy
Nabízíme:
  • dlouhodobý pracovní vztah v stabilní firmě
  • příjemný pracovní kolektiv
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • služební mobil
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
  • místo výkonu práce Hostomice okres Beroun, Středočeský kraj
VÝVOJÁŘ / KONSTRUKTÉR VZDUCHOTECHNICKÝCH JEDNOTEK
Požadavky:
  • vzdělání v technickém oboru (strojní, stavební, apod.), VŠ vzdělání výhodou
  • základní znalost práce v 3D CAD softwaru, SolidWorks výhodou
  • pokročilá znalost MS Excel. Výhodou znalost VBA nebo zájem o základy programování obecně.
  • základní znalost anglického nebo německého jazyka
  • základní manuální zručnost
  • samostatnost, kreativnost, ochotu učit se novým věcem
Náplň práce:
  • vývojový pracovník vzduchotechnických jednotek – člen malého týmu, samostatně pracující
  • komplexní vývoj nových technických řešení, konstrukčních prvků, detailů i celků pro VZT jednotky, včetně přípravy vzorků, testování a zavádění do výroby
  • optimalizace a inovace stávajících konstrukčních prvků
  • práce v 3D konstrukčním software SolidWorks,
  • manuální práce na výrobě při sestavování a testování vzorků
  • práce v MS Excel a firemních softwarech při zavádění do výroby
  • úzká spolupráce s výrobním oddělením
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
STRATEGIC BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
Požadavky:
We're searching for a proactive Strategic Business Development Manager to join our team.  If you're good at building relationships and spotting business opportunities, we want to hear from you. For this position is important experience or insights, especially in areas like nuclear energy or military constructions, or medical, traffic, and technological facilities that require extra requirements during construction. We're keen on folks who can keep up with industry changes, talk clearly, and enjoy making connections. If that's you, let us know.

  Náplň práce:
Key Responsibilities:
1. Networking and Market Analysis: Keep a pulse on diverse industries, especially those requiring specialized supervision like nuclear energy and military constructions. Gather intelligence about upcoming projects, industry shifts, and potential business opportunities.
2. Lead Generation: Identify and secure new business ventures across the globe.
3. Client Relationship Management: Excel at making the first contact, nurturing new client relationships, and deepening ties with existing clients.
4. Detailed Reporting: Precisely document activities, feedback, and insights to inform company strategies and decision-making.
5. Sales Strategy and Implementation: Work to seek out sales opportunities, always looking to bring in the next big contract.
6. Feedback Liaison: Coordinate with internal teams to share client feedback and market insights.

  Nabízíme:
What We Offer:
1. Competitive salary that grows when you do well.
2. Comprehensive benefits package.
3. Opportunities for professional growth within an always expanding company.
4. A job that's challenging but also values what you bring to the table.

If you believe you are the right fit, please contact us via our HR email address: kroupova@mandik.cz, with your CV attached.


 
TECHNICKO OBCHODNÍ MANAŽER VZT KOMPONENTŮ, kancelář Hostomice, obchodní oblast celá Česká republika
Požadavky:
  • obchodní oblast celá Česká republika, kancelář Hostomice
  • vyhledávání obchodních příležitostí, nových zákazníků 
  • udržování stávající obchodní sítě
  • zejména osobní schůzky, prezentace našich výrobků před zákazníkem u zákazníka 
  • osobními schůzkami se průměrně budete zabývat 3 dny v týdnů 
  • práce v kanceláři, průměrně 2 dny v týdnu
  • týmová spolupráce při přípravě cenových nabídek a technických podkladů
  • dohled nad obchodními případy od počátku objednávky, procesu výroby až po expedici
Náplň práce:
  • samostatné vedení obchodních jednání
  • individuální přístup k jednotlivým zákazníkům
  • zkušenosti s obchodováním v technicky zaměřeném oboru, obor TZB výhodou
  • obchodní dovednosti
  • příjemné vystupování
  • prezentační dovednosti před zákazníky
  • spolupráce v kolektivu s dalšími členy týmu
  • služební cesty po celé České republice
  • zaškolení
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé obchodní případy jak ve smyslu teritoria, tak i účelu a technického řešení prodávaných výrobků
  • příjemný pracovní kolektiv
  • proškolení na vlastních návrhových programech pro technické nabídky
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • roční bonus odvozený od dosažení cílů
  • služební auto, notebook, mobil
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
TECHNICKO OBCHODNÍ MANAŽER VZT KOMPONENTŮ, kancelář Hostomice, obchodní oblast Morava a Slovensko
Požadavky:
  • obchodní oblast Morava a Slovensko, kancelář Havířov
  • vyhledávání obchodních příležitostí, nových zákazníků 
  • udržování stávající obchodní sítě
  • zejména osobní schůzky, prezentace našich výrobků před zákazníkem u zákazníka 
  • osobními schůzkami se průměrně budete zabývat 3 dny v týdnů 
  • práce v kanceláři, průměrně 2 dny v týdnu
  • týmová spolupráce při přípravě cenových nabídek a technických podkladů
  • dohled nad obchodními případy od počátku objednávky, procesu výroby až po expedici
Náplň práce:
  • samostatné vedení obchodních jednání
  • individuální přístup k jednotlivým zákazníkům
  • zkušenosti s obchodováním v technicky zaměřeném oboru, obor TZB výhodou
  • obchodní dovednosti
  • příjemné vystupování
  • prezentační dovednosti před zákazníky
  • spolupráce v kolektivu s dalšími členy týmu
  • služební cesty na Moravě a Slovensku
  • zaškolení
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a úspěšné české společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v perspektivním prostředí
  • příjemný pracovní kolektiv
  • hlavní pracovní poměr
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • roční bonus odvozený od dosažení cílů
  • služební auto, notebook, mobil
  • datum nástupu do zaměstnání dle domluvy
PŘÍPRAVÁŘ TECHNICKÝCH NABÍDEK, kancelář Havířov
Požadavky:
  • znalost výkresů a technické dokumentace
  • samostatnost, ale také schopnost pracovat v týmu
  • ochotu učit se novým věcem
Náplň práce:
  • mezičlánek mezi obchodním týmem a výrobou
  • poskytování poradenské činnosti zákazníkům, kolegům, obchodním zástupcům
  • vytváření nabídek stávajícím a potenciálním zákazníkům, obchodním zástupcům
  • technické vyjasnění zakázek (konzultace s obchodníkem, konstrukcí, vývojovým oddělením, nákupem, výrobou nebo přímo se zákazníkem)
  • odpovědnost za předání dokonale technicky připravených, vyjasněných zakázek do výroby
Nabízíme:
  • domluvení mzdy
  • hlavní pracovní poměr
  • příjemný pracovní kolektiv
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé obchodní případy jak ve smyslu teritoria, tak i účelu a technického řešení prodávaných zařízení
  • proškolení na vlastních návrhových programech pro technické nabídky
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • místo výkonu práce Havířov (popřípadě dohodou)
REFERENT TECHNICKÉ DOKUMENTACE S VYUŽITÍ 3D CAD
Požadavky:
  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru výhodou
  • znalost práce v 3D CAD software (SOLIDWORKS, CATIA, INVENTOR, … )
  • znalost práce v publikačním software výhodou (InDesign, PagePlus, Publisher, …)
  • zkušenosti s webdesignem výhodou
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • znalost MS Office
  • flexibilita, ochota se učit nové věci, samostatnost, proaktivní přístup
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • vytváření technické dokumentace vyráběných a nově vyvíjených výrobků (návody, katalogy, brožury, výkresy, …)
  • provádění změn v technické dokumentaci
  • práce v publikačním softwaru PagePlus, práce v MS office, …
  • příprava podkladů v 3D CAD SOLIDWORKS, vytváření 3D modelů, fotorealistických snímků, výkresů, …
  • úzká spolupráce s vývojovým a výrobním oddělením
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
KONSTRUKTÉR
Požadavky:
  • znalost práce v 3D CAD softwaru
  • vzdělání technického směru výhodou
  • samostatnost, ale také schopnost pracovat v týmu
  • ochotu učit se novým věcem
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • návrhy technických řešení a spolupráce na tvorbě technické dokumentace
  • vytváření výkresové dokumentace pro zakázkovou výrobu
  • optimalizace výrobků i jednotlivých komponentů
  • úzká spolupráce s vývojovým a výrobním oddělením
  • práce v 3D konstrukčním software SolidWorks
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
TECHNOLOG
Požadavky:
  • znalost 3D CAD softwaru
  • zkušenosti jako technolog nebo konstruktér
  • znalost výkresů a technické dokumentace
  • chuť se rozvíjet
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • konstrukční řešení technologických a lisovacích přípravků (konstrukce nástrojů, pomůcek, přípravků)
  • optimalizace výrobků, jednotlivých komponentů z hlediska proveditelnosti
  • optimalizace nákladů na výrobu daných dílů i celého výrobku
  • práce v 3D konstrukčním software
  • stanovení technologických postupů a časy pro výrobu jednotlivých výrobků a sestav.
  • spolupráce na návrhu a rozložení pracovišť ve výrobě (modernizování pracovišť a jejich vybavení)
  • technická podpora obchodních oddělení a výroby
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení 
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
SMĚNOVÝ MISTR
Požadavky:
  • zkušenosti s vedením týmu zaměstnanců
  • znalost práce na PC 
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj

  Náplň práce:
  • vedení a organizace práce zaměstnanců na svěřeném výrobním úseku
  • kontrola kvality výstupů, stanovení příčin neshod / reklamací a návrh možných řešení
  • zajištění plnění úkolů, stanovené plánem výroby
  • zajištění dodržování pracovní a technologické kázně
  • 3 směnný 8 hodinový pracovní provoz, střídání směn po týdnu
Nabízíme:
  • nadstandartní finanční ohodnocení + finanční docházkový bonus + placené přesčasy + výkonnostní bonus cca 40.000 - 60.000Kč čtvrtletně
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle domluvy
MISTR ÚDRŽBY A SPRÁVY STROJŮ, BUDOV A MAJETKU, Hostomice okres Beroun
Požadavky:
  • 1 směnný provoz 
  • vyhlášku 50, § (propadlou vyhlášku pomůžeme obnovit)
  • zkušenosti z obdobné pozice výhodou
  • zkušenosti s vedením týmu zaměstnanců
  • řidičský průkaz sk. B
  • znalost práce na PC 
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj

  Náplň práce:
  • zajišťování údržby, vedení a organizace práce zaměstnanců na svěřeném výrobním úseku
  • pravidelná spolupráce s výrobou 
  • objednávání oprav, údržby, revizí u odborných firem 
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • zvýšení kvalifikace
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
PRACOVNÍK ÚDRŽBY, Hostomice okres Beroun
Požadavky:
  • 1 směnný provoz 
  • vyhláška 50, § (propadlou vyhlášku pomůžeme obnovit)
  • zkušenosti z obdobné pozice výhodou
  • řidičský průkaz sk. B
Náplň práce:
  • zajišťování údržby, provozuschopnosti strojů a zařízení 
  • pravidelná spolupráce s výrobou 
  • objednávání oprav, údržby, revizí u odborných firem 
  • evidence plánu kontrol a oprav zařízení
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • zvýšení kvalifikace
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
ELEKTROMONTÁŽNÍ PRACOVNÍK
Požadavky:
  • 2 směnný provoz 
  • minimálně vyhláška 50, § 5
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • odborné práce ve výrobě: 
  1. veškeré činnosti týkající se zapojení, testování slaboproudých a silnoproudých komponent ve výrobě
  2. instalace, diagnostika a opravy elektrických rozvaděčů
  3. montáž, opravy, seřizování elektrických zařízení
  • administrativa spojená s příslušnou dokumentací
  • spolupráce při hledání návrhů na zlepšení konstrukce výrobků
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • zvýšení kvalifikace
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
MONTÁŽNÍ PRACOVNÍK
Požadavky:
  • 2 směnný pracovní provoz
  • spolehlivé a zodpovědné plnění pracovních úkolů
  • manuální zručnost, ochotu učit se novým věcem
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun
Náplň práce:
  • montážní práce s ručním nářadím
  • montáž dílů stavebnicového charakteru
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • zvýšení kvalifikace
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
OBSLUHA CNC STROJŮ
Požadavky:
  • 3 směnný 8 hodinový pracovní provoz nebo krátký-dlouhý týden 12 hodinové směny
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • obsluha CNC strojů a zařízení
  • manipulace s děleným materiálem během dělení, jeho uložení a příprava na další technologické operace
  • kontrola a výměna pracovních nástrojů a následné seřízení
  • kontrola dílů ve všech fázích procesu zpracování
  • evidování technických dat o průběhu a výsledcích práce
  • provádění údržby svěřených strojů
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zvýšení kvalifikace
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
SKLADNÍK
Požadavky:
  • ranní směna 6:30 - 15:00h
  • 1x měsíčně, týden odpolední směna 10:00 - 18:30h
  • 1x měsíčně, sobota v měsíci 
  • znalost práce s počítačem, interním softwarem a manipulační technikou
  • výpis z rejstříku trestů
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • příjem zboží, kontrola dodacích listů a dalších průvodních dokumentů
  • naskladnění a vyskladnění zboží při využití interního softwaru, obsluha manipulační techniky
  • provádění periodické skladové inventury dle interních předpisů společnosti
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
EXPEDIENT
Požadavky:
  • 2 směnný pracovní provoz
  • znalost práce na počítači
  • manuální zručnost, ochotu učit se novým věcem
  • zkušenosti z obdobné pozice výhodou
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • příprava výrobků k expedici a jejich samotná expedice ve vícesměnném provozu (balení, páskování)
  • přeprava výrobků z pracoviště do expedice
  • kompletace výrobků dle zakázkového listu na palety
  • nakládka zboží / materiálu elektrickým nebo motorovým VZV na všechny typy vozidel a dodávek
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
BACK OFFICE MANAŽER s vietnamštinou
Požadavky:
  • orientace v technické dokumentaci
  • znalost vietnamštiny na komunikativní úrovni (využití hlavně e-mailem, telefonicky)
  • samostatnost, ale také schopnost pracovat v týmu
  • ochotu učit se novým věcem
  • místo výkonu práce Dobříšská 550, Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • koordinace a organizace klíčových činností pro efektivitu týmu
  • aktivní využití vietnamštiny, češtiny, zejména e-mailem, telefonicky
  • na základě došlých objednávek, vytváření cenových, technických nabídek obchodním zástupcům, ale také stávajícím a potenciálním zákazníkům
  • poradenství, konzultace, vyjasnění zakázek (zejména s obchodníky, oddělením technologie, vývojovým oddělením, konstrukcí, nákupem, výrobou nebo přímo se zákazníkem dle vzniklé situace apod.)
  • odpovědnost za předání technicky připravených, vyjasněných zakázek do výroby
  • zástupce obchodního ředitele oddělení
Nabízíme:
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • bonusy, prémie
  • mobilní telefon
  • individuální rozvržení pracovní doby
  • rozjezd zcela nového projektu
  • vyhrazený čas na inovace
  • příjemný pracovní kolektiv
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé obchodní případy jak ve smyslu teritoria, tak i účelu a technického řešení prodávaných zařízení
  • proškolení na vlastních návrhových programech pro technické nabídky
  • datum nástupu do zaměstnání dle domluvy

Pro více informací kontaktujte personální oddělení:

Ing. Lenka Kroupová

tel.: +420 311 706 901
mob.: +420 777 789 241
e-mail: kroupova@mandik.cz