ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
VUPS PAVUS DIvB hygiene-institut EUROVENT RLT TUV MagiCAD MagiCloud

Volná pracovní místa

MANDÍK, a.s. přijme do trvalého pracovního poměru:

PERSONÁLNÍ MANAŽER/KA
Požadavky:
  • znalost zákoníku práce, pracovně právní legislativy
  • pracovní zkušenosti z oboru HR
  • proaktivní osobnost
  • angličtinu na minimálně úrovni mírně pokročilý
Náplň práce:
  • nastavení, optimalizace strategie HR a mzdové politiky firmy
  • vedení personální a související agendy
  • aktivní vyhledávání nových zaměstnanců
  • inzerce volných pracovních pozic
  • vedení pohovorů s kandidáty
  • vypracování pracovněprávních dokumentů pro zaměstnance dle platné legislativy vč. povolení pro zaměstnávání cizinců a jejich evidence v interním software
  • aktivní komunikace s orgány státní správy
  • tvorba a údržba plánu školení a zajišťování školení pro zaměstnance
  • reporting pro vedení firmy
  • správa, zajištění pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu a úrazového pojištění
  • aktualizace organizační struktury
  • aktivní účast na zákaznických auditech, kontrolách státní správy
Nabízíme:
  • dlouhodobý pracovní vztah v stabilní firmě
  • příjemný pracovní kolektiv
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • služební mobil
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
  • místo výkonu práce Hostomice okres Beroun, Středočeský kraj
STRATEGIC BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
Požadavky:
We're searching for a proactive Strategic Business Development Manager to join our team.  If you're good at building relationships and spotting business opportunities, we want to hear from you. For this position is important experience or insights, especially in areas like nuclear energy or military constructions, or medical, traffic, and technological facilities that require extra requirements during construction. We're keen on folks who can keep up with industry changes, talk clearly, and enjoy making connections. If that's you, let us know.

  Náplň práce:
Key Responsibilities:
1. Networking and Market Analysis: Keep a pulse on diverse industries, especially those requiring specialized supervision like nuclear energy and military constructions. Gather intelligence about upcoming projects, industry shifts, and potential business opportunities.
2. Lead Generation: Identify and secure new business ventures across the globe.
3. Client Relationship Management: Excel at making the first contact, nurturing new client relationships, and deepening ties with existing clients.
4. Detailed Reporting: Precisely document activities, feedback, and insights to inform company strategies and decision-making.
5. Sales Strategy and Implementation: Work to seek out sales opportunities, always looking to bring in the next big contract.
6. Feedback Liaison: Coordinate with internal teams to share client feedback and market insights.

  Nabízíme:
What We Offer:
1. Competitive salary that grows when you do well.
2. Comprehensive benefits package.
3. Opportunities for professional growth within an always expanding company.
4. A job that's challenging but also values what you bring to the table.

If you believe you are the right fit, please contact us via our HR email address: kroupova@mandik.cz, with your CV attached.


 
BACK OFFICE MANAŽER s vietnamštinou
Požadavky:
  • orientace v technické dokumentaci
  • znalost vietnamštiny na komunikativní úrovni (využití hlavně e-mailem, telefonicky)
  • samostatnost, ale také schopnost pracovat v týmu
  • ochotu učit se novým věcem
  • místo výkonu práce Dobříšská 550, Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • koordinace a organizace klíčových činností pro efektivitu týmu
  • aktivní využití vietnamštiny, češtiny, zejména e-mailem, telefonicky
  • na základě došlých objednávek, vytváření cenových, technických nabídek obchodním zástupcům, ale také stávajícím a potenciálním zákazníkům
  • poradenství, konzultace, vyjasnění zakázek (zejména s obchodníky, oddělením technologie, vývojovým oddělením, konstrukcí, nákupem, výrobou nebo přímo se zákazníkem dle vzniklé situace apod.)
  • odpovědnost za předání technicky připravených, vyjasněných zakázek do výroby
  • zástupce obchodního ředitele oddělení
Nabízíme:
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • bonusy, prémie
  • mobilní telefon
  • individuální rozvržení pracovní doby
  • rozjezd zcela nového projektu
  • vyhrazený čas na inovace
  • příjemný pracovní kolektiv
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé obchodní případy jak ve smyslu teritoria, tak i účelu a technického řešení prodávaných zařízení
  • proškolení na vlastních návrhových programech pro technické nabídky
  • datum nástupu do zaměstnání dle domluvy
TECHNICKÝ - OBCHODNÍ REFERENT, znalost němčiny
Požadavky:
  • znalost německého jazyka na komunikativní úrovni (využití němčiny hlavně e-mailem, telefonicky)
  • vypracování technické nabídky, vypracování cenové nabídky
  • samostatnost, ale také schopnost pracovat v týmu
  • ochotu učit se novým věcem
  • pečlivost a zodpovědnost
  • organizační a komunikační dovednosti
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun
Náplň práce:
  • vytváření nabídek stávajícím a potenciálním zákazníkům, obchodním zástupcům
  • vyjasnění zakázek (konzultace s obchodníkem, oddělením technologie, vývojovým oddělením, nákupem, výrobou nebo přímo se zákazníkem)
  • odpovědnost za předání technicky připravených, vyjasněných zakázek do výroby
Nabízíme:
  • fixní nadstandartní mzda
  • finanční bonusy
  • příjemný pracovní kolektiv
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé obchodní případy jak ve smyslu teritoria, tak i účelu a technického řešení prodávaných zařízení
  • proškolení na vlastních návrhových programech pro technické nabídky
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
TECHNICKO OBCHODNÍ MANAŽER, oblast ČESKÁ REPUBLIKA
Požadavky:
  • samostatné vedení obchodních jednání
  • individuální přístup k jednotlivým zákazníkům
  • zkušenosti s obchodováním v technicky zaměřeném oboru, obor TZB výhodou
  • obchodní dovednosti
  • příjemné vystupování
  • prezentační dovednosti před zákazníky
  • spolupráce v kolektivu s dalšími členy týmu
  • služební cesty, cestování po České republice
  • některé dny v týdnu na centrále společnosti, kancelář v Hostomicích okres Beroun
Náplň práce:
  • vyhledávání obchodních příležitostí, nových zákazníků po České republice
  • udržování stávající obchodní sítě po České republice
  • zejména osobní schůzky, prezentace našich výrobků před zákazníkem u zákazníka po České republice
  • osobními schůzkami se průměrně budete zabývat 3 dny v týdnů po České republice
  • práce v kanceláři, centrále společnosti průměrně 2 dny v týdnu v Hostomicích okres Beroun (řešit obchodní případy)
  • týmová spolupráce při přípravě cenových nabídek a technických podkladů
  • dohled nad obchodními případy od počátku objednávky, procesu výroby až po expedici
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé obchodní případy jak ve smyslu teritoria, tak i účelu a technického řešení prodávaných výrobků
  • příjemný pracovní kolektiv
  • proškolení na vlastních návrhových programech pro technické nabídky
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • roční bonus odvozený od dosažení cílů
  • služební auto, notebook, mobil
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
PŘÍPRAVÁŘ TECHNICKÝCH NABÍDEK
Požadavky:
  • znalost výkresů a technické dokumentace
  • samostatnost, ale také schopnost pracovat v týmu
  • ochotu učit se novým věcem
Náplň práce:
  • mezičlánek mezi obchodním týmem a výrobou
  • poskytování poradenské činnosti zákazníkům, kolegům, obchodním zástupcům
  • vytváření nabídek stávajícím a potenciálním zákazníkům, obchodním zástupcům
  • technické vyjasnění zakázek (konzultace s obchodníkem, konstrukcí, vývojovým oddělením, nákupem, výrobou nebo přímo se zákazníkem)
  • odpovědnost za předání dokonale technicky připravených, vyjasněných zakázek do výroby
Nabízíme:
  • domluvení mzdy
  • hlavní pracovní poměr
  • příjemný pracovní kolektiv
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé obchodní případy jak ve smyslu teritoria, tak i účelu a technického řešení prodávaných zařízení
  • proškolení na vlastních návrhových programech pro technické nabídky
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • místo výkonu práce Havířov (popřípadě dohodou)
REFERENT TECHNICKÉ DOKUMENTACE S VYUŽITÍ 3D CAD
Požadavky:
  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru výhodou
  • znalost práce v 3D CAD software (SOLIDWORKS, CATIA, INVENTOR, … )
  • znalost práce v publikačním software výhodou (InDesign, PagePlus, Publisher, …)
  • zkušenosti s webdesignem výhodou
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • znalost MS Office
  • flexibilita, ochota se učit nové věci, samostatnost, proaktivní přístup
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • vytváření technické dokumentace vyráběných a nově vyvíjených výrobků (návody, katalogy, brožury, výkresy, …)
  • provádění změn v technické dokumentaci
  • práce v publikačním softwaru PagePlus, práce v MS office, …
  • příprava podkladů v 3D CAD SOLIDWORKS, vytváření 3D modelů, fotorealistických snímků, výkresů, …
  • úzká spolupráce s vývojovým a výrobním oddělením
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
KONSTRUKTÉR
Požadavky:
  • znalost práce v 3D CAD softwaru
  • vzdělání technického směru výhodou
  • samostatnost, ale také schopnost pracovat v týmu
  • ochotu učit se novým věcem
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • návrhy technických řešení a spolupráce na tvorbě technické dokumentace
  • vytváření výkresové dokumentace pro zakázkovou výrobu
  • optimalizace výrobků i jednotlivých komponentů
  • úzká spolupráce s vývojovým a výrobním oddělením
  • práce v 3D konstrukčním software SolidWorks
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
MISTR
Požadavky:
  • zkušenosti s vedením týmu lidí
  • znalost práce na PC 
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj

  Náplň práce:
  • vedení a organizace práce zaměstnanců na svěřeném výrobním úseku
  • kontrola kvality výstupů, stanovení příčin neshod / reklamací a návrh možných řešení
  • zajištění plnění úkolů, stanovené plánem výroby
  • zajištění dodržování pracovní a technologické kázně
  • 3 směnný 8 hodinový pracovní provoz, střídání směn po týdnu
Nabízíme:
  • nadstandartní finanční ohodnocení + finanční docházkový bonus + placené přesčasy + výkonnostní bonus cca 40.000 - 60.000Kč čtvrtletně
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle domluvy
ELEKTROMONTÁŽNÍ PRACOVNÍK
Požadavky:
  • 2 směnný provoz 
  • minimálně vyhláška 50, § 5
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • odborné práce ve výrobě: 
  1. veškeré činnosti týkající se zapojení, testování slaboproudých a silnoproudých komponent ve výrobě
  2. instalace, diagnostika a opravy elektrických rozvaděčů
  3. montáž, opravy, seřizování elektrických zařízení
  • administrativa spojená s příslušnou dokumentací
  • spolupráce při hledání návrhů na zlepšení konstrukce výrobků
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • zvýšení kvalifikace
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
MONTÁŽNÍ PRACOVNÍK
Požadavky:
  • 2 směnný pracovní provoz
  • spolehlivé a zodpovědné plnění pracovních úkolů
  • orientaci v technických podkladech pro montážní práci
  • manuální zručnost, ochotu učit se novým věcem
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun
Náplň práce:
  • montážní práce s ručním nářadím
  • montáž dílů stavebnicového charakteru
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zajímavé případy technického řešení prodávaných výrobků
  • zvýšení kvalifikace
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
OBSLUHA CNC STROJŮ
Požadavky:
  • 3 směnný 8 hodinový pracovní provoz nebo krátký-dlouhý týden 12 hodinové směny
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • obsluha CNC strojů a zařízení
  • manipulace s děleným materiálem během dělení, jeho uložení a příprava na další technologické operace
  • kontrola a výměna pracovních nástrojů a následné seřízení
  • kontrola dílů ve všech fázích procesu zpracování
  • evidování technických dat o průběhu a výsledcích práce
  • provádění údržby svěřených strojů
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • zvýšení kvalifikace
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
VÝSTUPNÍ KONTROLA KVALITY
Požadavky:
  • 2 směnný provoz (ranní, odpolední)
  • znalost práce na počítači
  • zkušenosti z obdobné pozice - výhodou
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • fyzická kontrola výrobků z kusové výroby dle technické specifikace
  • výstupní kontrola kvality výrobků
  • tvorba záznamů, protokolů o výsledcích jednotlivých kontrol
  • péče o provozní a technickou dokumentaci pracoviště ve vazbě na kvalitu
  • spolupráce s ostatními útvary na pracovišti
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
SKLADNÍK
Požadavky:
  • ranní směna 6:30 - 15:00h
  • 1x měsíčně, týden odpolední směna 10:00 - 18:30h
  • 1x měsíčně, sobota v měsíci 
  • znalost práce s počítačem, interním softwarem a manipulační technikou
  • výpis z rejstříku trestů
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • příjem zboží, kontrola dodacích listů a dalších průvodních dokumentů
  • naskladnění a vyskladnění zboží při využití interního softwaru, obsluha manipulační techniky
  • provádění periodické skladové inventury dle interních předpisů společnosti
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
EXPEDIENT
Požadavky:
  • 2 směnný pracovní provoz
  • znalost práce na počítači
  • manuální zručnost, ochotu učit se novým věcem
  • zkušenosti z obdobné pozice výhodou
  • místo výkonu práce Hostomice pod Brdy, okres Beroun, Středočeský kraj
Náplň práce:
  • příprava výrobků k expedici a jejich samotná expedice ve vícesměnném provozu (balení, páskování)
  • přeprava výrobků z pracoviště do expedice
  • kompletace výrobků dle zakázkového listu na palety
  • nakládka zboží / materiálu elektrickým nebo motorovým VZV na všechny typy vozidel a dodávek
Nabízíme:
  • stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
  • dlouhodobý pracovní vztah v dynamicky se rozvíjejícím prostředí
  • příjemný pracovní kolektiv
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
PROGRAMÁTOR "DELPHI"
Požadavky:
  • znalost programování v "Delphi"
  • výhodou, ale ne podmínkou je znalost dalších programovacích jazyků:
- C# / C++ / GIT

- Python

- VB / VBA / Visual Basic

- SQL / MS SQL / MySQL / PostreSQL

- ASP.NET / VB.NET

Náplň práce:
  • správa a vývoj našeho stávajícího programu pro navrhování vzduchotechnických jednotek
  • spolupráce s vývojovým oddělením na modernizaci stávajícího programu
Nabízíme:
  • finančním ohodnocení dle dohody
  • datum nástupu do zaměstnání dle dohody
  • druh pracovního úvazku dle dohody
  • místo výkonu práce dle dohody
  • individuální rozvržení pracovní doby
  • zajímavou, rozmanitou, jedinečnou náplň práce
  • příjemný pracovní kolektiv
  • stabilní zázemí, dlouhodobý pracovní vztah

Pro více informací kontaktujte personální oddělení:

Ing. Lenka Kroupová

tel.: +420 311 706 901
mob.: +420 777 789 241
e-mail: kroupova@mandik.cz